Aktualizacja: 06.06.2025 19:44 Publikacja: 14.11.2024 04:45
Foto: Adobe Stock
W dobie mediów społecznościowych anonimowość stała się normą, a wraz z nią pojawiły się nowe wyzwania w sferze wyrażania opinii online. Autorzy opinii zdecydowanie częściej publikują je w sieci, jeżeli nie trzeba liczyć się z konsekwencjami ani podpisywać pod nimi własnym nazwiskiem.
Anonimowość, choć z pozoru sprzyja wolności wypowiedzi, w rzeczywistości tworzy idealne warunki dla negatywnych emocji i agresywnych ataków. Jest to szczególnie widoczne na platformach, w których pracownicy systematycznie umieszczają wpisy w internecie o swoich pracodawcach, ze zdecydowanym naciskiem w kierunku tych negatywnych niż pozytywnych doświadczeń. Co więcej, nie zawsze mają one odzwierciedlenie w rzeczywistości lub są mocno przejaskrawione. A przecież każdy taki wpis wpływa na postrzeganie pracodawców na rynku pracy w oczach potencjalnych pracowników czy kontrahentów, osłabiając ich pozycję i budując wyobrażenie w dużej mierze dalekie od prawdy.
Część związków zawodowych potrafi być partnerem dialogu. Inne przyjmują postawę konfrontacyjną i współpraca z ni...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Aby zdobyć niebieską kratę, cudzoziemiec może przedstawić krótszą niż dotychczas umowę, zawartą z pracodawcą. Ła...
W wielu firmach relacje ze związkami zawodowymi funkcjonują na podstawie nieformalnych ustaleń, dawnych przyzwyc...
Przez pierwsze pięć dni niezdolności do pracy spowodowanej nadużyciem alkoholu, pracownik nie otrzyma zasiłku. K...
Sąd pracy nie ma prawa badać, czy decyzja o likwidacji stanowiska była racjonalna. To pracodawca decyduje, jak z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas