Reklama

Emocje nie usprawiedliwią chamstwa w pracy. Większe wymagania wobec kierowników

Pracodawca nie może ignorować zachowań pracowników naruszających zasady współżycia społecznego czy godność współpracowników. Więcej powinien przy tym wymagać od osób zajmujących stanowiska kierownicze.

Aktualizacja: 12.12.2020 08:18 Publikacja: 12.12.2020 00:01

Emocje nie usprawiedliwią chamstwa w pracy. Większe wymagania wobec kierowników

Foto: Adobe Stock

Czasem każdego z nas ponoszą emocje. Nie panujemy wtedy nad sobą i powiemy o jedno zdanie za dużo. Żonę czy męża da się przeprosić, ale co w sytuacji, gdy hamulce puszczą nam w pracy i powiemy przełożonemu więcej niż powinniśmy?

Kultura tak wobec przełożonego...

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Kadry i Płace
Katarzyna Wójcik: W uznaniu za pracę - co zrobić, by pracownikom chciało się pracować?
Kadry i Płace
Wapowanie w pracy zabronione
Kadry i Płace
Długie badanie przewinienia uniemożliwi zwolnienie dyscyplinarne pracownika – ważny wyrok SN
Kadry i Płace
Jak okresowo powierzyć pracownikowi inną pracę?
Kadry i Płace
Wynagradzanie oparte na wynikach - sposób na motywowanie pracowników
Reklama
Reklama
Reklama