Aktualizacja: 04.07.2025 20:50 Publikacja: 15.07.2024 07:00
Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy
Foto: tv.rp.pl
Prawo daje przedsiębiorcom narzędzia do radzenia sobie z negatywnymi komentarzami, ale trzeba znać odpowiednie procedury i ograniczenia. Legalne usuwanie negatywnych opinii z platform internetowych jest możliwe, ale wymaga spełnienia określonych warunków. Przedsiębiorca musi udowodnić, że komentarz jest fałszywy lub narusza regulamin platformy. W przypadku braku podstaw do usunięcia opinii, warto skupić się na odpowiedzi, która pokaże profesjonalizm firmy.
Coraz więcej firm w Polsce balansuje na granicy niewypłacalności. Jak skutecznie wykorzystać restrukturyzację, c...
Współprace z influencerami to dziś nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm – od start-upów po duż...
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas