Aktualizacja: 16.04.2025 11:57 Publikacja: 15.07.2024 07:00
Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy
Foto: tv.rp.pl
Prawo daje przedsiębiorcom narzędzia do radzenia sobie z negatywnymi komentarzami, ale trzeba znać odpowiednie procedury i ograniczenia. Legalne usuwanie negatywnych opinii z platform internetowych jest możliwe, ale wymaga spełnienia określonych warunków. Przedsiębiorca musi udowodnić, że komentarz jest fałszywy lub narusza regulamin platformy. W przypadku braku podstaw do usunięcia opinii, warto skupić się na odpowiedzi, która pokaże profesjonalizm firmy.
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
Ataki phishingowe, klęski żywiołowe, a nawet działania związane z wojną hybrydową to tylko niektóre z wyzwań, z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas