Aktualizacja: 28.04.2025 17:34 Publikacja: 15.07.2024 07:00
Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy
Foto: tv.rp.pl
Prawo daje przedsiębiorcom narzędzia do radzenia sobie z negatywnymi komentarzami, ale trzeba znać odpowiednie procedury i ograniczenia. Legalne usuwanie negatywnych opinii z platform internetowych jest możliwe, ale wymaga spełnienia określonych warunków. Przedsiębiorca musi udowodnić, że komentarz jest fałszywy lub narusza regulamin platformy. W przypadku braku podstaw do usunięcia opinii, warto skupić się na odpowiedzi, która pokaże profesjonalizm firmy.
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
Ataki phishingowe, klęski żywiołowe, a nawet działania związane z wojną hybrydową to tylko niektóre z wyzwań, z...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas