Reklama

Jak negatywne opinie mogą wpłynąć na Twój Biznes? Zarządzanie reputacją online

Opinie w internecie to jeden z kluczowych elementów, które kształtują wizerunek firmy. Współcześni konsumenci coraz częściej podejmują swoje decyzje zakupowe, kierując się opiniami dostępnymi w sieci. Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy, przybliża, jak skutecznie zarządzać reputacją online i unikać poważnych konsekwencji prawnych i wizerunkowych.

Publikacja: 15.07.2024 07:00

Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy

Paweł Potocki, adwokat z kancelarii Marszałek & Partnerzy

Foto: tv.rp.pl

 Praktyczne aspekty zarządzania opiniami

Prawo daje przedsiębiorcom narzędzia do radzenia sobie z negatywnymi komentarzami, ale trzeba znać odpowiednie procedury i ograniczenia. Legalne usuwanie negatywnych opinii z platform internetowych jest możliwe, ale wymaga spełnienia określonych warunków. Przedsiębiorca musi udowodnić, że komentarz jest fałszywy lub narusza regulamin platformy. W przypadku braku podstaw do usunięcia opinii, warto skupić się na odpowiedzi, która pokaże profesjonalizm firmy.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nawigator prawny
Współpraca z influencerem - kiedy kończy się promocja, a zaczyna odpowiedzialność
Nawigator prawny
Upadłość to nie koniec. Jak ratować firmę, zanim będzie za późno?
Nawigator prawny
Jak chronić markę w umowach z influencerami
Nawigator prawny
Równość, wolność słowa i dress code: Praktyczne aspekty prawa pracy w polskich firmach
Nawigator prawny
Jak bezpiecznie wynająć mieszkanie? Zasiedzenie, eksmisja i wynajem krótkoterminowy
Reklama
Reklama
Reklama