Aktualizacja: 09.05.2025 07:07 Publikacja: 12.12.2019 14:15
Foto: Oblicza Meksyku. Źródło: Adobestock
Meksyk, którego pełna nazwa brzmi Meksykańskie Stany Zjednoczone ze względu na swoje położenie – podobnie jak Singapur w Azji Południowo-Wschodniej – pełni w tej części świata funkcję operatora biznesowego. W Meksyku stykają się interesy: USA, Kanady, całej Ameryki Łacińskiej i Hiszpanii. Jego regionalną pozycję wzmacnia umowa o wolnym handlu NAFTA (Północnoamerykański Układ Wolnego Handlu). I choć Meksyk liczy 127 mln mieszkańców to polski eksport do tego kraju jest śladowy. Rynek meksykański jest wciąż dla naszych firm nieznany. Co ciekawe, polskie firmy mają produkty, które bez problemu mogą sprzedawać na meksykańskim rynku. Wymaga to jednak zrozumienia podstawowych praw rządzących biznesem w tym kraju.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas