Aktualizacja: 06.09.2018 11:09 Publikacja: 06.09.2018 10:57
Foto: By Lacrossewi [CC BY-SA 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)], from Wikimedia Commons
W lipcu w dorocznym bilansie firmy, Burberry ujawniło, że zniszczyło niesprzedane ubrania, akcesoria i perfumy o łączniej wartości 28,6 mln funtów. Celem niszczenia produktów była ochrona marki - firma obawiała się, aby niesprzedane rzeczy nie zostały skradzione i nie trafiły na czarny rynek, gdzie byłyby sprzedawane po zaniżonych cenach - wyjaśnia BBC.
Kiedy informacja ta wywołała oburzenie organizacji zajmujących się ochroną środowiska, Burberry wyjaśniło, że rok 2017 był nietypowy, ponieważ firma musiała spalić stare perfumy o wartości 10 mln funtów, co było efektem podpisania nowego porozumienia z amerykańską firmą Coty.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas