Aktualizacja: 04.07.2018 05:50 Publikacja: 04.07.2018 05:50
Foto: 123RF
Z wnioskiem o interpretację wystąpiła agencja reklamowa. Wyjaśniła, że w swojej działalności organizuje na zlecenie innych firm akcje promocyjne w postaci loterii, konkursów, sprzedaży premiowych itd. Planuje zorganizowanie konkursu dla przedstawicieli handlowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę u dystrybutorów będących kontrahentami producenta głównego. Producent główny jest jej klientem i zleceniodawcą akcji, a ona będzie organizatorem. Agencja podkreśliła, że celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży produktów producenta głównego. Pięciu najlepszych i najefektywniejszych przedstawicieli handlowych zostanie nagrodzonych. Nagrodami są wycieczki o wartości 4000 zł każda, wraz z kwotą pieniężną przewidzianą celem tzw. ubruttowienia nagrody. Zapytała czy wygrana w takim konkursie podlega zwolnieniu z PIT dla tzw. sprzedaży premiowej z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, i czy ona, jako organizator konkursu, jest płatnikiem 10-proc. zryczałtowanego PIT od nagrody.
Kwoty miesięcznego dofinansowania z PFRON do wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami mają zostać podwyżs...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Jeszcze na tym posiedzeniu Sejmu posłowie Koalicji Obywatelskiej złożą projekt ustawy, wprowadzający obowiązek p...
Minimalne wynagrodzenie za pracę nie będzie jednak równe pensji zasadniczej.
Od dodatku motywacyjnego przysługującego pracownikom m.in. pomocy społecznej odprowadzane są składki ZUS i podat...
Podwyższenie kar to za mało, aby ograniczyć naruszenia praw pracowników. Potrzebne są przede wszystkim rutynowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas