Aktualizacja: 04.07.2018 05:50 Publikacja: 04.07.2018 05:50
Foto: 123RF
Z wnioskiem o interpretację wystąpiła agencja reklamowa. Wyjaśniła, że w swojej działalności organizuje na zlecenie innych firm akcje promocyjne w postaci loterii, konkursów, sprzedaży premiowych itd. Planuje zorganizowanie konkursu dla przedstawicieli handlowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę u dystrybutorów będących kontrahentami producenta głównego. Producent główny jest jej klientem i zleceniodawcą akcji, a ona będzie organizatorem. Agencja podkreśliła, że celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży produktów producenta głównego. Pięciu najlepszych i najefektywniejszych przedstawicieli handlowych zostanie nagrodzonych. Nagrodami są wycieczki o wartości 4000 zł każda, wraz z kwotą pieniężną przewidzianą celem tzw. ubruttowienia nagrody. Zapytała czy wygrana w takim konkursie podlega zwolnieniu z PIT dla tzw. sprzedaży premiowej z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, i czy ona, jako organizator konkursu, jest płatnikiem 10-proc. zryczałtowanego PIT od nagrody.
Zaproponowana przez rząd kwota przyszłorocznej płacy minimalnej jest bliższa oczekiwaniom firm, aniżeli przedsta...
Płaca minimalna powinna wzrosnąć do 4806 zł. Taką propozycję przedstawi rząd Radzie Dialogu Społecznego. Obecnie...
Choć przyszłoroczna podwyżka jest wciąż negocjowana przez pracodawców i związkowców, to w tym roku przed szereg...
Pracodawcy, którzy zatrudniają młodocianych pracowników w celu przygotowania zawodowego, mogą liczyć na dofinans...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Na początku przyszłego roku resort rodziny, pracy i polityki społecznej uruchomi pilotażowy program skrócenia cz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas