Reklama
Rozwiń
Reklama

Środki pomocowe wspierają sektor obronny

Podmioty działające w ramach sektora obronnego i w branżach wspierających mogą ubiegać się o dotacje gotówkowe oraz o finansowanie w innych formach (np. pożyczek) w związku z realizowanymi projektami inwestycyjnymi i rozwojowymi.

Publikacja: 01.09.2025 05:40

Środki pomocowe wpierają sektor obronny

Środki pomocowe wpierają sektor obronny

Foto: Adobe Stock

Z uwagi na wymagającą sytuację geopolityczną, kluczowe jest konsekwentne zwiększanie zaangażowania środków publicznych w sektor zbrojeniowy (skoncentrowany wokół produkcji broni, amunicji i materiałów wybuchowych). Obecnie zarówno Polska, jak i Unia Europejska skupiają się na zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla przedsiębiorców działających w  ramach tego sektora, jak również w  branżach wspierających (m.in. chemicznej, elektronicznej, metalowej, stoczniowej, logistycznej, cyberbezpieczeństwa, technologii autonomicznych i sztucznej inteligencji).

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: KSeF – ostatni dzwonek na przygotowania
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Internetowy handel pod lupą fiskusa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama