Aktualizacja: 02.08.2020 21:24 Publikacja: 02.08.2020 15:00
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z wydanej 8 czerwca 2020 r. interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB3-2.4012.174.2020.2.MN).
Wnioskodawca jest twórcą bezpłatnej gry internetowej. Zgodnie z dotychczasowym systemem, gracz (osoba fizyczna) po ściągnięciu gry musi jedynie wejść na specjalną stronę, aby stworzyć konto i postać. Wnioskodawca planuje rozbudowę modelu biznesowego – wdrożenie systemu mikropłatności. Gracz po wejściu na stronę (gdzie wcześniej tworzył konto/postać) miałby możliwość zakupu punktów premium, które mógłby wymieniać na wirtualne przedmioty ulepszające postać, np. miecze, tarcze, zbroje. Przedmioty będą tworzone i wysyłane automatycznie do gracza w momencie potwierdzenia zakupu na stronie internetowej.
Dzień wolności podatkowej przypada w tym roku 29 czerwca – dzień później niż rok temu. Od przyszłego tygodnia pr...
Niematerialny charakter usług takich jak doradztwo czy marketing sprawia, że istnieje ryzyko zakwestionowania pr...
Działania promocyjne i reklamowe prowadzone przez przedsiębiorców mogą polegać na wydaniu potencjalnym klientom...
Zasady wyceny i ujmowania biologicznych aktywów trwałych i obrotowych, niebiologicznych produktów rolniczych ora...
Zdaniem fiskusa w przypadku inwestowania w obligacje przychodem pasywnym jest kwota wykupu obligacji przez emite...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas