Aktualizacja: 02.08.2020 21:24 Publikacja: 02.08.2020 15:00
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z wydanej 8 czerwca 2020 r. interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB3-2.4012.174.2020.2.MN).
Wnioskodawca jest twórcą bezpłatnej gry internetowej. Zgodnie z dotychczasowym systemem, gracz (osoba fizyczna) po ściągnięciu gry musi jedynie wejść na specjalną stronę, aby stworzyć konto i postać. Wnioskodawca planuje rozbudowę modelu biznesowego – wdrożenie systemu mikropłatności. Gracz po wejściu na stronę (gdzie wcześniej tworzył konto/postać) miałby możliwość zakupu punktów premium, które mógłby wymieniać na wirtualne przedmioty ulepszające postać, np. miecze, tarcze, zbroje. Przedmioty będą tworzone i wysyłane automatycznie do gracza w momencie potwierdzenia zakupu na stronie internetowej.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas