Aktualizacja: 04.04.2016 02:00 Publikacja: 04.04.2016 02:00
Foto: www.sxc.hu
Takie stanowisko wyraziła Izba Skarbowa w Łodzi w interpretacji z 26 lutego 2016 r. (1061- IPTPP1.4512.1.2016.2.AK).
Wnioskodawca, którym jest spółka działająca w branży spożywczej, zamierzał wprowadzić strategię marketingową polegającą na wysyłaniu do klientów kartonów mrożonych produktów piekarniczych jako próbek. Kartony zawierałyby od pięciu do 20 sztuk produktu tego samego lub różnego rodzaju. Celem strategii było umożliwienie przetestowania towarów przez potencjalnych nabywców i w konsekwencji zwiększenie sprzedaży wnioskodawcy i promowanie marki.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas