Aktualizacja: 04.04.2016 02:00 Publikacja: 04.04.2016 02:00
Foto: www.sxc.hu
Takie stanowisko wyraziła Izba Skarbowa w Łodzi w interpretacji z 26 lutego 2016 r. (1061- IPTPP1.4512.1.2016.2.AK).
Wnioskodawca, którym jest spółka działająca w branży spożywczej, zamierzał wprowadzić strategię marketingową polegającą na wysyłaniu do klientów kartonów mrożonych produktów piekarniczych jako próbek. Kartony zawierałyby od pięciu do 20 sztuk produktu tego samego lub różnego rodzaju. Celem strategii było umożliwienie przetestowania towarów przez potencjalnych nabywców i w konsekwencji zwiększenie sprzedaży wnioskodawcy i promowanie marki.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas