Aktualizacja: 04.04.2016 02:00 Publikacja: 04.04.2016 02:00
Foto: www.sxc.hu
Takie stanowisko wyraziła Izba Skarbowa w Łodzi w interpretacji z 26 lutego 2016 r. (1061- IPTPP1.4512.1.2016.2.AK).
Wnioskodawca, którym jest spółka działająca w branży spożywczej, zamierzał wprowadzić strategię marketingową polegającą na wysyłaniu do klientów kartonów mrożonych produktów piekarniczych jako próbek. Kartony zawierałyby od pięciu do 20 sztuk produktu tego samego lub różnego rodzaju. Celem strategii było umożliwienie przetestowania towarów przez potencjalnych nabywców i w konsekwencji zwiększenie sprzedaży wnioskodawcy i promowanie marki.
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas