Aktualizacja: 21.11.2014 02:00 Publikacja: 21.11.2014 02:00
Foto: www.sxc.hu
Takie stanowisko ministra finansów potwierdził w interpretacji z 2 października 2014 r. dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu (nr ILPB2/415-750/14-2/WM).
Pracodawca, który zwrócił się z pytaniem do izby skarbowej, opisał, że zatrudnia na podstawie umowy o pracę przedstawicieli handlowych. Ich praca wiąże się ze stałymi wyjazdami w celu spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami. W umowach z handlowcami wskazany jest obszar kilku województw lub cały kraj. Pracodawca nie traktuje wyjazdów pracowników związanych z wykonywaniem pracy na obszarze wskazanym w umowie jako podróży służbowej w rozumieniu kodeksu pracy. Nie wypłaca handlowcom diet.
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas