Tajemniczy klient daje korzyści

Firma marketingowa odliczy wydatki na badanie rynku z udziałem osoby podającej się za konsumenta.

Publikacja: 27.09.2021 06:50

Tajemniczy klient daje korzyści

Foto: AdobeStock

Dobra wiadomość dla firm badawczych oferujących przedsiębiorcom usługi typu tajemniczy klient. Skarbówka zgadza się, że wydatki poniesione na przeprowadzenie tego typu akcji marketingowej są w całości kosztem uzyskania przychodu. Chodzi o badanie, w którym osoba występująca w roli klienta sprawdza jakość oferowanych przez dany podmiot usług. Rosnąca konkurencja na rynku usług sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców płaci za przeprowadzenie tego typu akcji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pomysł z zespołu Brzoski: e-faktury mogłyby wyręczyć sądy w ściganiu dłużników
Podatki
Fiskus już wie, kto sprzedaje w internecie. I zapowiada kontrole
Podatki
Pies w podatkowych kosztach domowej firmy? Fiskus zmienia zdanie
Podatki
Przedsiębiorca rozliczy kurtkę, buty i kask w firmowych kosztach. Interpretacja fiskusa
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm