Reklama
Rozwiń

Tajemniczy klient daje korzyści

Firma marketingowa odliczy wydatki na badanie rynku z udziałem osoby podającej się za konsumenta.

Publikacja: 27.09.2021 06:50

Tajemniczy klient daje korzyści

Foto: AdobeStock

Dobra wiadomość dla firm badawczych oferujących przedsiębiorcom usługi typu tajemniczy klient. Skarbówka zgadza się, że wydatki poniesione na przeprowadzenie tego typu akcji marketingowej są w całości kosztem uzyskania przychodu. Chodzi o badanie, w którym osoba występująca w roli klienta sprawdza jakość oferowanych przez dany podmiot usług. Rosnąca konkurencja na rynku usług sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców płaci za przeprowadzenie tego typu akcji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?