Tajemniczy klient daje korzyści

Firma marketingowa odliczy wydatki na badanie rynku z udziałem osoby podającej się za konsumenta.

Publikacja: 27.09.2021 06:50

Tajemniczy klient daje korzyści

Foto: AdobeStock

Dobra wiadomość dla firm badawczych oferujących przedsiębiorcom usługi typu tajemniczy klient. Skarbówka zgadza się, że wydatki poniesione na przeprowadzenie tego typu akcji marketingowej są w całości kosztem uzyskania przychodu. Chodzi o badanie, w którym osoba występująca w roli klienta sprawdza jakość oferowanych przez dany podmiot usług. Rosnąca konkurencja na rynku usług sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców płaci za przeprowadzenie tego typu akcji.

Pozostało 90% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Świąteczny prezent dla pracownika może być bez podatku
Podatki
PIT-11 i PIT-4R bez podpisu elektronicznego. Skarbówka wyjaśnia, jak to zrobić
Podatki
Błąd w NIP na paragonie to nie oczywista pomyłka
Podatki
Czy Wigilię rozliczymy w podatkowych kosztach? Może być problem
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Podatki
„Jak przygotować się do kontroli skarbowej?”. Bezplatny webinar "Rzeczpospolitej"