Reklama

Skarbówka: firma, która nie płaci za logo, nie zawsze uzyskuje przychód

Firma, która używa znaku towarowego za darmo, nie zawsze musi naliczać przychód.

Publikacja: 24.05.2018 08:32

Skarbówka: firma, która nie płaci za logo, nie zawsze uzyskuje przychód

Foto: 123RF

Skarbówka łagodzi stanowisko w sprawie rozliczania znaków towarowych. W odpowiedzi na zapytanie poselskie 7136/2018 minister finansów przyznaje, że firma, która za niego nie płaci, nie zawsze uzyskuje przychód.

Fiskus odnosi się do znaków podejrzliwie, bo latami wykorzystywano je w podatkowych optymalizacjach. Kłopoty mają m.in. firmy, które używają bez opłat logo spółki z grupy kapitałowej.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Reklama
Reklama
Reklama