Reklama

Skarbówka: firma, która nie płaci za logo, nie zawsze uzyskuje przychód

Firma, która używa znaku towarowego za darmo, nie zawsze musi naliczać przychód.

Publikacja: 24.05.2018 08:32

Skarbówka: firma, która nie płaci za logo, nie zawsze uzyskuje przychód

Foto: 123RF

Skarbówka łagodzi stanowisko w sprawie rozliczania znaków towarowych. W odpowiedzi na zapytanie poselskie 7136/2018 minister finansów przyznaje, że firma, która za niego nie płaci, nie zawsze uzyskuje przychód.

Fiskus odnosi się do znaków podejrzliwie, bo latami wykorzystywano je w podatkowych optymalizacjach. Kłopoty mają m.in. firmy, które używają bez opłat logo spółki z grupy kapitałowej.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
Czy prawnik rozliczy nowe zęby w kosztach firmy? Jest stanowisko fiskusa
Reklama
Podatki
Czy podatnik może skutecznie wybrać ryczałt w przelewie? Jest wyrok
Podatki
Wydatki na psychoterapię w kosztach firmy? Skarbówka nie każdemu mówi "nie"
Podatki
Firma, która z własnej kieszeni opłaca grupową polisę OC dla kadry księgowej nie musi potrącać PIT
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Reklama
Reklama
Reklama