Aktualizacja: 12.03.2018 07:46 Publikacja: 11.03.2018 14:31
Foto: Fotolia
Zła wiadomość dla spółek działających pod znanym szyldem: skarbówka twierdzi, że jeśli nie płacą za możliwość używania renomowanego logo, uzyskują przychód, od którego trzeba zapłacić podatek.
– Znane logo jest warte, zwłaszcza na rynkach konsumenckich, nawet miliony złotych. Konieczność zapłaty 19 proc. CIT od takiego wirtualnego przychodu może położyć niejedną firmę – mówi Tomasz Piekielnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii PBC.
Naczelny Sąd Administracyjny stwierdził, że dwuletni termin na skorzystanie z tzw. ulgi na złe długi jest niezgo...
To fiskus ma ocenić, czy wpłaty od youtube’owych patronów są darowizną. Nie może tego wymagać od youtubera.
Przedsiębiorca, któremu kontrahent finansuje wydatki na prowadzenie biura i codzienne życie, musi wykazać przych...
Zadośćuczynienie wypłacone pracownikowi na podstawie ugody sądowej za wypadek przy pracy może być kosztem podatk...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Leasing zwrotny ruchomości to dwie osobne transakcje. Zbycie przez korzystającego na rzecz finansującego takiej...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas