Reklama

Projekt nowego podatku dla mediów wbrew logice i systemowi prawnemu

Nowa danina dla mediów to kara za legalny biznes, podwójne opodatkowanie tych samych czynności i potencjalne naruszenie reguł pomocy publicznej.

Publikacja: 10.02.2021 18:23

Projekt nowego podatku dla mediów wbrew logice i systemowi prawnemu

Foto: AFP

Projektowana właśnie danina reklamowa może być bardziej dotkliwa dla wydawców medialnych, bo uderzy podwójnie. W pewnych sytuacjach może sztucznie wykreować dochód i zmusić do zapłacenia ekstrapodatku dochodowego.

Sztuczny dochód

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama