Aktualizacja: 04.06.2025 19:02 Publikacja: 19.04.2025 13:00
Trudno powiązać wydatki na utrzymanie psa z branżą usług reklamowych – stwierdził fiskus.
Foto: Adobe Stock
Pies chroni dokumenty i sprzęt, informuje mnie też o tym, że przyjechał kurier albo klient. Tak argumentował przedsiębiorca, który chciał rozliczyć wydatki na czworonoga w kosztach swojej firmy. Fiskusa to nie przekonało, zasugerował, że pies nie nadaje się do ochrony, bo jest mieszańcem, a nie psem bojowym i nie przeszedł specjalistycznego szkolenia.
Z wnioskiem o interpretację wystąpił właściciel agencji reklamowej. Zajmuje się głównie projektowaniem, konfekcjonowaniem i dostarczaniem różnych promocyjnych gadżetów. Działalność prowadzi w domu. Pilnuje go pies. Jest to mieszaniec, waży około 30 kg.
Firma prowadząca aptekę ogólnodostępną, w której wykonuje m.in. szczepienia ochronne czy kontroluje ciśnienie kr...
Spółki na stracie albo z niską rentownością płaciły w tym roku po raz pierwszy nową daninę – podatek minimalny....
Przyjęty przez Radę Ministrów projekt przewiduje złagodzenie kar za przestępstwa skarbowe, które nie powodują be...
Cyfryzacja rozliczeń podatkowych będzie w najbliższych miesiącach wyzwaniem dla wielu firm. Chodzi o przygotowan...
Właścicielka kancelarii prawnej nie rozliczy w kosztach ubrań, w których występuje w telewizji i mediach społecz...
Pierwsze interpretacje nowych przepisów wskazują: niejasności i spory wokół podatku od budowli będą trwały nadal.
Wydatków na psychoterapię nie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Zdaniem skarbówki, nie mają przeło...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas