Aktualizacja: 05.07.2025 23:59 Publikacja: 19.04.2025 13:00
Trudno powiązać wydatki na utrzymanie psa z branżą usług reklamowych – stwierdził fiskus.
Foto: Adobe Stock
Pies chroni dokumenty i sprzęt, informuje mnie też o tym, że przyjechał kurier albo klient. Tak argumentował przedsiębiorca, który chciał rozliczyć wydatki na czworonoga w kosztach swojej firmy. Fiskusa to nie przekonało, zasugerował, że pies nie nadaje się do ochrony, bo jest mieszańcem, a nie psem bojowym i nie przeszedł specjalistycznego szkolenia.
Z wnioskiem o interpretację wystąpił właściciel agencji reklamowej. Zajmuje się głównie projektowaniem, konfekcjonowaniem i dostarczaniem różnych promocyjnych gadżetów. Działalność prowadzi w domu. Pilnuje go pies. Jest to mieszaniec, waży około 30 kg.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas