Aktualizacja: 05.12.2014 04:00 Publikacja: 05.12.2014 04:00
Tomasz Dziadura, starszy konsultant w dziale doradztwa podatkowego EY, w zespole podatków pośrednich
Foto: materiały prasowe
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Bydgoszczy z 10 czerwca 2014 r. (ITPP1/443-364/14/DM).
Z wnioskiem o wydanie interpretacji wystąpiła osoba fizyczna – zarejestrowany przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Wnioskodawca zawarł z klubem sportowym umowę cywilnoprawną o świadczenie usług marketingowych oraz w zakresie udostępniania swojego wizerunku. Zgodnie z umową, działalność wnioskodawcy polega m.in. na uczestniczeniu w akcjach promocyjnych i reklamowych klubu, braniu udziału w konferencjach prasowych, udzielaniu wywiadów w prasie i telewizji, a także na wyrażaniu zgody na wykorzystywanie przez klub wizerunku sportowca na potrzeby akcji reklamowych i promocyjnych.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas