Reklama
Rozwiń
Reklama

Barter z influencerem a VAT

Fiskus chce podatku od firm, które nieodpłatnie przekazują towary w zamian za reklamę w mediach społecznościowych.

Publikacja: 04.11.2020 07:54

Współpraca barterowa

Współpraca barterowa

Foto: AdobeStock

Akcje promocyjne w mediach społecznościowych stały się normą. Coraz więcej przedsiębiorców bezpłatnie przekazuje swoje produkty blogerom i influencerom w zamian za opublikowanie informacji na profilu czy zdjęcia na Instagramie. Coraz częściej spierają się też ze skarbówką o rozliczenie akcji marketingowych.

Ostatnio spółka, która planuje strategię reklamową skierowaną do amatorów wędkarstwa, otrzymała niekorzystną interpretację (nr 0113-KDIPT1-2.4012. 500.2020.1.KW). Chce podjąć współpracę z blogerami i influencerami z kraju i zagranicy. Będą to głównie osoby nieprowadzące działalności gospodarczej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama
Reklama