Aktualizacja: 30.07.2018 22:57 Publikacja: 30.07.2018 19:15
Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik
Przedsiębiorcy coraz częściej wykorzystują wysyp blogów tematycznych do własnej promocji.
– Taka strategia bywa bardzo skuteczna, jeśli kanał promocji zostanie odpowiednio dobrany. Polega na tym, że firmy bezpłatnie przekazują swoje towary osobom prowadzącym w internecie strony na dany temat. W zamian bloger wystawia im pozytywną opinię – mówi ekonomista Paweł Lewandowski.
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas