Aktualizacja: 12.07.2025 20:02 Publikacja: 18.04.2024 13:01
Foto: Adobe Stock
Potwierdza to ostatnia interpretacja Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej nr 0112-KDIL2-2.4011.225.2024.2.MW, którą na łamach „Rzeczpospolitej” opisał Przemysław Wojtasik.
O interpretację wystąpił przedsiębiorca działający w branży transportowej, który dla swojego klienta świadczy tzw. usługi wspomagające. W ich ramach na przykład pełni dyżury telefoniczne, na które musi się zgłosić w ciągu godziny od wezwania. Tymczasem baza klienta znajduje się w miejscowości oddalonej o 300 kilometrów od miasta, w którym przedsiębiorca jest zameldowany i ma zarejestrowaną działalność. W tej sytuacji wynajął pokój w pobliżu bazy swojego kontrahenta.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas