Aktualizacja: 13.12.2017 06:00 Publikacja: 13.12.2017 06:00
Foto: Adobe Stock
Znak towarowy umożliwia indywidualizację towaru w obrocie na podstawie jego pochodzenia. Indywidualizacja przedsiębiorcy w obrocie następuje także przez nazwę jego przedsiębiorstwa, zdjęcia, symbole, kształt opakowań oraz kolorystykę. Konsument może w łatwy sposób dokonać rozróżnienia tylko takich towarów, które nie odznaczają się podobieństwem ze względu na odmienny rodzaj, nawet jeżeli nie posiadają jednoznacznych oznaczeń odróżniających. Biorąc natomiast pod uwagę towary podobne, posiadające tożsame cechy strukturalne, brak oznaczeń odróżniających może skutkować brakiem możliwości ustalenia ich pochodzenia z konkretnego źródła.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas