Agencja na pograniczu rządu i handlu

Państwowa spółka celowa ma promować polską gospodarkę za granicą. Skorzysta z dotacji, ale wymknie się rygorom finansów publicznych.

Publikacja: 20.06.2017 08:03

Agencja na pograniczu rządu i handlu

Foto: Fotolia

Trwają sejmowe prace nad ustawą, która ma zmienić system wsparcia zagranicznej ekspansji polskich przedsiębiorstw. Zadania dzisiejszych 49 wydziałów promocji handlu i inwestycji działających w polskich ambasadach ma przejąć nowa państwowa spółka akcyjna – Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIiH).

Bez rygorów budżetowych

Pozostało 93% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska