Aktualizacja: 16.02.2017 07:24 Publikacja: 16.02.2017 01:00
Foto: 123RF
W przeciwieństwie do Millenialsów, na temat których powstały już setki opracowań i badań, wciąż niewiele wiemy o pokoleniu Z, które zaczyna powoli zasilać firmowe szeregi. Tymczasem, jego przedstawiciele mogą stanowić dla pracodawców jeszcze większe wyzwanie niż Millenialsi.
„Generacja multitasking", „Generacja @", „Ciche pokolenie" – to tylko niektóre z przydomków, jakie zyskały osoby urodzone po 1995 r. Przedstawiciele pokolenia Z nie pamiętają czasu przed wielkimi zmianami społeczno-politycznymi – przykładowo Polska w Unii Europejskiej i NATO jest dla nich „od zawsze". Ponadto Zety wykazują się świetną znajomością nowych technologii, które towarzyszą im praktycznie od urodzenia. Świadomie wykorzystują więc dobra technologiczne niemal w każdym aspekcie swojego życia.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas