Aktualizacja: 16.02.2017 07:24 Publikacja: 16.02.2017 01:00
Foto: 123RF
W przeciwieństwie do Millenialsów, na temat których powstały już setki opracowań i badań, wciąż niewiele wiemy o pokoleniu Z, które zaczyna powoli zasilać firmowe szeregi. Tymczasem, jego przedstawiciele mogą stanowić dla pracodawców jeszcze większe wyzwanie niż Millenialsi.
„Generacja multitasking", „Generacja @", „Ciche pokolenie" – to tylko niektóre z przydomków, jakie zyskały osoby urodzone po 1995 r. Przedstawiciele pokolenia Z nie pamiętają czasu przed wielkimi zmianami społeczno-politycznymi – przykładowo Polska w Unii Europejskiej i NATO jest dla nich „od zawsze". Ponadto Zety wykazują się świetną znajomością nowych technologii, które towarzyszą im praktycznie od urodzenia. Świadomie wykorzystują więc dobra technologiczne niemal w każdym aspekcie swojego życia.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas