Aktualizacja: 21.05.2015 06:20 Publikacja: 21.05.2015 06:20
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Gdy pracownik kończy zatrudnienie, pracodawca ma obowiązek niezwłocznie wydać mu świadectwo pracy. Zasadniczo powinno to nastąpić w dniu, w którym dochodzi do rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy. Jeżeli jest to niemożliwe w tym terminie, szef powinien doręczyć pracownikowi ten dokument w ciągu siedmiu dni od ustania zatrudnienia. Gdy świadectwo pracy zawiera błędy, były podwładny ma siedem dni (od jego otrzymania) na złożenie pracodawcy wniosku o sprostowanie (art. 97 § 2[1] k.p.).
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas