Aktualizacja: 15.01.2015 16:53 Publikacja: 15.01.2015 16:53
Pracownik nie powinien się obawiać powiadomić przełożonego o nieprawidłowościach
Foto: 123RF
Trzeba stworzyć takie regulacje, aby zawiadamiający o nieprawidłowościach w pracy nie musieli się bać. Takie są wnioski z czwartkowej konferencji zorganizowanej przez Instytut Spraw Publicznych (ISP). Zaprezentowano na niej raport z doświadczeń sygnalistów.
– Sygnalista to osoba, która działając w dobrej wierze, ujawnia nieprawidłowości w firmie w obronie interesu społecznego – wyjaśnił Jacek Kucharczyk, prezes ISP.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas