Aktualizacja: 09.01.2015 08:01 Publikacja: 09.01.2015 08:01
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Na drogach publicznych co do zasady powinny móc się poruszać pojazdy, których nacisk osi na jezdnię nie przekracza 11,5 tony. Są jednak ograniczenia i na niektóre trasy nie mogą wjechać ciężarówki o nacisku osi powyżej 10 ton. Takich tras będzie mniej –przewiduje projekt nowego rozporządzenia wymieniającego takie drogi.
Zmiana sprawi, że przybędzie odcinków dróg, na które wjadą pojazdy o nacisku osi do 11,5 tony. Takich tras ma być o 796 km więcej niż obecnie. Powód? Niektóre nowe drogi zostały wybudowane w odpowiednim standardzie, a część starych została zmodernizowana.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas