Aktualizacja: 18.01.2019 06:39 Publikacja: 18.01.2019 06:16
Foto: 123RF
Takie zapowiedzi padły z ust Andrzeja Adamczyka, ministra infrastruktury, w odpowiedzi na zarzuty posłów o fiasko w pracach nad nowymi unijnymi przepisami. Chodzi o kolejne przegrane, najpierw na forum Rady Unii Europejskiej. Tam pomimo negatywnego stanowiska Polski i ośmiu innych krajów (m.in. Irlandii, Bułgarii czy Belgii) ministrowie transportu pozostałych państw przegłosowali rozwiązania niekorzystne dla polskich przewoźników. W zeszłym tygodniu Komisja Transportu i Turystyki Parlamentu Europejskiego przyjęła jeszcze bardziej kontrowersyjne propozycje niemieckiego socjalisty Imaela Ertuga eliminujące polskich przewoźników z rynku poprzez odbieranie im licencji za zbyt dużą liczbę przewozów między państwami UE – kabotażowych, cross-trade'ów czy dwustronnych. Polscy przewoźnicy przejęli ponad 30 proc. tego rynku, co jest bardzo nie w smak politykom w Niemczech, we Francji czy w Austrii.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas