Firmy nie znają nowych regulacji dotyczących zmian w aktach pracowniczych

Trzy tygodnie przed zmianami w aktach pracowniczych nie znają nowych regulacji. Chcą wyjaśnień.

Aktualizacja: 09.12.2018 14:27 Publikacja: 09.12.2018 13:52

Firmy nie znają nowych regulacji dotyczących zmian w aktach pracowniczych

Foto: Fotolia.com

Ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją została uchwalona na początku stycznia tego roku. Było więc wystarczająco dużo czasu na przygotowanie przepisów wykonawczych z wyprzedzeniem.

Czytaj także: E-akta pracownika coraz bliżej

Pozostało 93% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką