Reklama
Rozwiń

Firmy nie znają nowych regulacji dotyczących zmian w aktach pracowniczych

Trzy tygodnie przed zmianami w aktach pracowniczych nie znają nowych regulacji. Chcą wyjaśnień.

Aktualizacja: 09.12.2018 14:27 Publikacja: 09.12.2018 13:52

Firmy nie znają nowych regulacji dotyczących zmian w aktach pracowniczych

Foto: Fotolia.com

Ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją została uchwalona na początku stycznia tego roku. Było więc wystarczająco dużo czasu na przygotowanie przepisów wykonawczych z wyprzedzeniem.

Czytaj także: E-akta pracownika coraz bliżej

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego