Nic nie stoi na przeszkodzie, aby czytelnik zarejestrował domenę internetową o takiej nazwie i wykorzystywał ją do reklamowania prowadzonej przez siebie działalności agroturystycznej. Znak towarowy jest bowiem, co do zasady, chroniony w klasach, dla których został zarejestrowany (z wyjątkiem renomowanego znaku, którego ochrona sięga dalej).

Oznacza to, że prowadząc działalność agroturystyczną pod nazwą Żółty Dąb, czytelnik nie naruszy prawa ochronnego zarejestrowanego znaku towarowego. Nie popełni też czynu nieuczciwej konkurencji. Nie będzie zatem podstaw do tego, aby sąd uznał, że domena narusza czyjeś prawa, i by z tego powodu została rozwiązana umowa o jej rejestrację. Jeśli domena nie narusza cudzych praw, to decyduje zasada: kto pierwszy, ten lepszy. Ten więc, kto zarejestrował domenę, ma prawo do jej używania.

Podstawa prawna: prawo własności przemysłowej (tekst jedn. DzU z 2003 r., nr 119, poz. 1117 ze zm.), ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (DzU z 2003 r., nr 153 poz. 1503 ze zm.)