Reklama
Rozwiń

Jak hejt pracowniczy wpływa na wizerunek pracodawcy

Wiadomo, że hejt mieszka w Internecie i jest wszystkożerny. Może karmić się komentarzami o jakości jedzenia w restauracji, napajać wytykaniem wpadek różnych twórców i opychać się opiniami o poczynaniach osób mniej lub bardziej znanych.

Aktualizacja: 08.06.2018 18:31 Publikacja: 08.06.2018 06:20

Jak hejt pracowniczy wpływa na wizerunek pracodawcy

Foto: AdobeStock

Ostatnio, coraz częściej, hejt podgryza pracodawców - nierzadko słusznie. Według Weber Shandwick, połowa pracowników zamieszcza posty o swoich pracodawcach na mediach społecznościowych.

Pracownicy piszą o swoich pracodawcach w sieci - pozytywnie, ale także i negatywnie. Internet pozwala bowiem na podzielenie się uwagami, których pracodawca nie chciał usłyszeć w realu. Jest to też sposób na wyładowanie frustracji, podkreślenie swojego niezadowolenia ze współpracy - bo najczęściej Internet jest jedynym miejscem, w którym można to zrobić.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego