Jak hejt pracowniczy wpływa na wizerunek pracodawcy

Wiadomo, że hejt mieszka w Internecie i jest wszystkożerny. Może karmić się komentarzami o jakości jedzenia w restauracji, napajać wytykaniem wpadek różnych twórców i opychać się opiniami o poczynaniach osób mniej lub bardziej znanych.

Aktualizacja: 08.06.2018 18:31 Publikacja: 08.06.2018 06:20

Jak hejt pracowniczy wpływa na wizerunek pracodawcy

Foto: AdobeStock

Ostatnio, coraz częściej, hejt podgryza pracodawców - nierzadko słusznie. Według Weber Shandwick, połowa pracowników zamieszcza posty o swoich pracodawcach na mediach społecznościowych.

Pracownicy piszą o swoich pracodawcach w sieci - pozytywnie, ale także i negatywnie. Internet pozwala bowiem na podzielenie się uwagami, których pracodawca nie chciał usłyszeć w realu. Jest to też sposób na wyładowanie frustracji, podkreślenie swojego niezadowolenia ze współpracy - bo najczęściej Internet jest jedynym miejscem, w którym można to zrobić.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem