Aktualizacja: 17.12.2017 11:30 Publikacja: 17.12.2017 11:30
Foto: 123RF
Jednak warto je podjąć, bo można zyskać realną szansę na szybki rozwój firmy i możliwość przeniesienia działalności na wyższy, biznesowy poziom.
Pierwszym krokiem musi być zawsze pomysł. Przy poszukiwaniu przełomowych idei należy mieć na uwadze, że produkt, który powstanie w wyniku projektu badawczego, z definicji ma przynieść zysk na przestrzeni 3–5 lat po jego zakończeniu. Ważne jest więc, by pomysł wynikał z potrzeb rynku i obszaru specjalizacji naszej firmy. Próba stworzenia produktu dla obszaru, w którym przedsiębiorstwo nie ma doświadczenia jest niezwykle trudna i prawie zawsze kończy się niepowodzeniem. Dlatego warto skupić się na rozwoju posiadanego potencjału i poszukać niezaadresowanej na rynku potrzeby. Gruntowna analiza tej potrzeby pozwala wykreować pomysł na nowy produkt, rozwiązanie czy usługę. To tutaj wszystko się zaczyna.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas