Reklama
Rozwiń

Przychodzi start-upowiec do inwestora, czyli skuteczny pitch deck

Zgodnie z wynikami raportu "Polskie startupy 2017" opracowanego przez fundację Startup Poland, niemal 40 proc. młodych przedsiębiorców korzysta z finansowania zewnętrznego. Oznacza to długą kolejkę do potencjalnych inwestorów, którzy wyszukują najciekawsze pomysły na biznes podczas tzw. sesji pitchingowych. Jak stworzyć pitch deck, który otworzy nie tylko serca, ale przede wszystkim portfele naszych słuchaczy?

Publikacja: 10.11.2017 04:50

Przychodzi start-upowiec do inwestora, czyli skuteczny pitch deck

Foto: AdobeStock

Młodzi przedsiębiorcy, którzy rozpoczynają swoją przygodę z budowaniem i rozwijaniem start-upu, nie posiadają zwykle wystarczającej liczby środków do sfinansowania swoich pomysłów. Dlatego też, wielu z nich dostrzega prędzej czy później potrzebę pozyskania inwestora. Najpopularniejszą okazją do zdobycia kapitału są sesje pitchingowe, czyli spotkania z potencjalnymi inwestorami. To właśnie podczas takich wydarzeń start-upowcy „mają swoje pięć minut", by przekonać odbiorców do swojej historii opowiadanej w formie prezentacji, określanej jako pitch deck. Jak sprostać temu zadaniu?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego