Aktualizacja: 24.03.2017 01:00 Publikacja: 24.03.2017 01:00
Foto: 123RF
Temat profilowania zagościł w dyskusji publicznej i w ostatnich latach niezmiennie budzi emocje. Przedsiębiorcy działający w sieci chcieliby wykorzystać jak najwięcej danych osobowych w celu zapewnienia efektywności biznesowej, zwłaszcza w odniesieniu do marketingu bezpośredniego. Inni obawiają się potencjalnych zagrożeń, jakie może nieść np.: przewidywanie zachowań i preferencji użytkowników, które stanowi istotę praktycznego wykorzystania technik profilowania w Internecie. Jakie zmiany czekają nas więc w 2018 r.?
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas