Aktualizacja: 24.03.2017 01:00 Publikacja: 24.03.2017 01:00
Foto: 123RF
Temat profilowania zagościł w dyskusji publicznej i w ostatnich latach niezmiennie budzi emocje. Przedsiębiorcy działający w sieci chcieliby wykorzystać jak najwięcej danych osobowych w celu zapewnienia efektywności biznesowej, zwłaszcza w odniesieniu do marketingu bezpośredniego. Inni obawiają się potencjalnych zagrożeń, jakie może nieść np.: przewidywanie zachowań i preferencji użytkowników, które stanowi istotę praktycznego wykorzystania technik profilowania w Internecie. Jakie zmiany czekają nas więc w 2018 r.?
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Ugoda z fiskusem czy skrócenie okresu przedawnienia podatków to wyciągnięte z kosza pomysły komisji kodyfikacyjn...
Nie będzie już Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Instytucja ta nie zostanie jednak zlikwidowana - inf...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Rząd chce ukrócić patologie na rynku odzieży, obuwia i płynnego betonu. Przewóz takich towarów ma być ściśle nad...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas