Aktualizacja: 30.08.2016 08:12 Publikacja: 30.08.2016 08:12
Foto: 123RF
Ministerstwo Finansów widzi ekspansję firm świadczących usługi maklerskie na forex – działającym całą dobę rynku wymiany walut (ang. Foreing Exchange)z niejednokrotnie agresywną reklamą. Trudniej przebijają się informacje o ryzyku i stratach inwestorów indywidualnych. W 2014 r. wyniosły 400 mln zł.
– W reklamach często wyróżniane są potencjalne zarobki, ze zdjęciami luksusowych samochodów – mówi Konrad Drozdowski z Rady Reklamy. – Często brakuje czytelnej informacji o realnym ryzyku, prowizjach i opłatach dodatkowych.
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas