Reklama
Rozwiń

Inwestorzy tracą na nieuczciwych umowach i agresywnej reklamie

80 proc. inwestorów indywidualnych w Polsce traci na rynkach walutowych nie tylko przez wahania kursów. Winna jest też agresywna reklama i nieuczciwe umowy.

Publikacja: 30.08.2016 08:12

Inwestorzy tracą na nieuczciwych umowach i agresywnej reklamie

Foto: 123RF

Ministerstwo Finansów widzi ekspansję firm świadczących usługi maklerskie na forex – działającym całą dobę rynku wymiany walut (ang. Foreing Exchange)z niejednokrotnie agresywną reklamą. Trudniej przebijają się informacje o ryzyku i stratach inwestorów indywidualnych. W 2014 r. wyniosły 400 mln zł.

– W reklamach często wyróżniane są potencjalne zarobki, ze zdjęciami luksusowych samochodów – mówi Konrad Drozdowski z Rady Reklamy. – Często brakuje czytelnej informacji o realnym ryzyku, prowizjach i opłatach dodatkowych.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama