Jak wybrać oprogramowanie do prowadzenia akt pracowniczych w formie elektronicznej

Oprogramowanie do prowadzenia akt pracowniczych w formie elektronicznej musi przede wszystkim zapewniać poufność dokumentów. Dostęp do nich mają mieć tylko uprawnione osoby.

Publikacja: 11.10.2018 06:50

Jak wybrać oprogramowanie do prowadzenia akt pracowniczych w formie elektronicznej

Foto: 123RF

1 stycznia 2019 r. wejdą w życie zmiany przepisów kodeksu pracy umożliwiające prowadzenie i przechowywanie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. Wprowadziła je ustawa z 10 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją (DzU poz. 357).

Czytaj także: Dokumentacja pracownicza w elektronicznej formie to same korzyści

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama