Aktualizacja: 29.06.2018 02:00 Publikacja: 29.06.2018 02:00
Foto: 123RF
Co to daje? Zależy jaki jest biznes – jeśli spółka ma już silną pozycję na rynku – poprzez upublicznienie może pozyskać kapitał, zwiększyć prestiż, zainteresowanie rynku i zaufanie klientów. Udany debiut giełdowy jest niejako zwieńczeniem sukcesu rozwoju spółki.
Nie oznacza to, że na giełdę wchodzą tylko „najwięksi". Upublicznienie jest dobrym pomysłem także dla mniejszych podmiotów, dopiero planujących wejść na „wielki rynek". Nierzadko są to podmioty działające w branży nowych technologii lub rozrywki – takim spółkom GPW daje szybką rozpoznawalność na rynku, a przede wszystkim, możliwość atrakcyjnego dokapitalizowania spółki.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas