Aktualizacja: 29.06.2018 02:00 Publikacja: 29.06.2018 02:00
Foto: 123RF
Co to daje? Zależy jaki jest biznes – jeśli spółka ma już silną pozycję na rynku – poprzez upublicznienie może pozyskać kapitał, zwiększyć prestiż, zainteresowanie rynku i zaufanie klientów. Udany debiut giełdowy jest niejako zwieńczeniem sukcesu rozwoju spółki.
Nie oznacza to, że na giełdę wchodzą tylko „najwięksi". Upublicznienie jest dobrym pomysłem także dla mniejszych podmiotów, dopiero planujących wejść na „wielki rynek". Nierzadko są to podmioty działające w branży nowych technologii lub rozrywki – takim spółkom GPW daje szybką rozpoznawalność na rynku, a przede wszystkim, możliwość atrakcyjnego dokapitalizowania spółki.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas