Reklama

Nie każde potknięcie księgowej oznacza odszkodowanie

Nie można domagać się rekompensaty za to, że księgowa nie udzieliła informacji o formalnościach, jakie trzeba spełnić, by zaoszczędzić na podatku, skoro umowa z klientem obejmowała wyłącznie wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych.

Publikacja: 27.10.2017 06:40

Nie każde potknięcie księgowej oznacza odszkodowanie

Foto: 123RF

Tak uznał Sąd Okręgowy w Szczecinie, który rozpatrywał apelację od wyroku Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim w sprawie między przedsiębiorcą Marianem Z. a ubezpieczycielem Anny M. prowadzącej certyfikowane biuro rachunkowe.

Błąd odkryty po dwóch latach

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Rachunkowość
WSKAŻNIKI I STAWKI. 1-7 czerwca 2025.
Rachunkowość
KSeF będzie wciąż dopuszczał faktury papierowe. Jest projekt ustawy
Rachunkowość
Nadchodzi rewolucja dla firm. Resort finansów pokazał „mapę drogową”
Rachunkowość
Sztuczna inteligencja nie zastąpi księgowych
Rachunkowość
Testy systemu e-Faktur czas zacząć
Reklama
Reklama
Reklama