Aktualizacja: 21.02.2018 05:20 Publikacja: 21.02.2018 05:20
Foto: 123RF
Przedsiębiorcy, którzy zatrudniają co najmniej 50 osób w przeliczeniu na pełne etaty, mają ustawowy obowiązek tworzenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Wcześniej – przed 2017 rokiem – limit zatrudnienia w tym przypadku był niższy i wynosił 20 pracowników.
Gdy zatrudnienie w firmie wynosi co najmniej 20 osób, ale nie przekracza 50, pracodawcy mogą utworzyć fundusz na wniosek zakładowej organizacji związkowej. W jednostkach budżetowych zfśs tworzy się zawsze, bez względu na liczbę zatrudnionych pracowników.
Będzie możliwość wystawiania faktur poza KSeF, gdy zawiedzie elektryczność i wi-fi. To jedna z opcji w projekcie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Ministerstwo Finansów przedstawiło plan wdrożenia obowiązkowego systemu KSeF. To rewolucyjna zmiana dla przedsię...
Nowoczesne technologie działają szybko i efektywnie. Ale w świecie księgowości są problemy, które musi rozwiązać...
Ustawa o VAT już nie będzie modyfikowana pod kątem e-faktur. Eksperci radzą, aby szykować się na nowe rozwiązania.
Duże firmy zdają sobie sprawę z rewolucji, jaką przyniesie KSeF, ale niewiele z nich podjęło już przygotowania o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas