Reklama

HoReCa z kolejną szansą na dofinansowanie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ponownie przedłużyła termin naboru wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach hotelarstwo, gastronomia, turystyka czy kultura.

Publikacja: 09.10.2024 05:19

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości chce, by jak najwięcej firm skorzystało ze wsparcia przygo

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości chce, by jak najwięcej firm skorzystało ze wsparcia przygotowanego dla branż najmocniej poszkodowanych w czasie pandemii

Foto: Adobe Stock

– PARP na bieżąco monitoruje przebieg naboru „Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności” w ramach programu Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności. Na ten moment termin zakończenia przyjmowania wniosków to 3 października 2024 r. Nie wykluczamy natomiast podjęcia decyzji o przedłużeniu naboru, zwłaszcza jeżeli ilość złożonych wniosków będzie zbyt niska w stosunku do celów działania i dostępnej alokacji – poinformowała pod koniec września „Rzeczpospolitą” Aneta Zielińska-Sroka, zastępca dyrektora departamentu komunikacji i marketingu w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. I stało się. Na początku października PARP zdecydowała o przesunięciu zakończenia naboru na 14 października.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Rosyjskie drony wyhamują konsumpcję i osłabią gospodarkę? Opinie ekonomistów
Raporty ekonomiczne
Chrońmy niebo. Jak wygląda polski potencjał antydronowy?
Raporty ekonomiczne
Cyberarmagedon – w Europie gorzej niż u nas jest tylko w jednym kraju
Raporty ekonomiczne
Chłodniejsza końcówka lata na polskim rynku rekrutacji
Raporty ekonomiczne
Specjaliści już korzystają z AI, lecz boją się jej konkurencji
Reklama
Reklama
Reklama