Nowe granty z UE. Jak zwiększyć szanse na ich pozyskanie? Tych błędów unikaj

Przedsiębiorcy i ośrodki badawcze, które chcą podnieść swój poziom innowacyjności i konkurencyjności na arenie międzynarodowej przy wsparciu pieniędzmi z Funduszy Europejskich, wciąż mogą składać wnioski w ramach naboru „Granty na Eurogranty”.

Publikacja: 31.01.2025 20:32

„Granty na Eurogranty” to program, który kładzie nacisk m.in. na wzrost innowacyjności

„Granty na Eurogranty” to program, który kładzie nacisk m.in. na wzrost innowacyjności

Foto: Adobe Stock

– Najszybciej wzrastającym sektorem gospodarki jest ten, w którym jest najwięcej innowacji. Istotnym efektem innowacji jest ich wpływ na wzrost gospodarczy. To właśnie dzięki innowacjom możliwe jest zwiększenie wydajności przy takich samych nakładach. Wraz ze wzrostem wydajności zwiększa się także liczba towarów i usług, co oznacza, że gospodarka się rozwija. Równie ważnym czynnikiem przyczyniającym się do rozwoju gospodarczego jest postępująca internacjonalizacja firm. Dla wielu firm dostęp do międzynarodowych rynków to szansa na zwiększenie konkurencyjności i dalszy rozwój – przekonuje Izabela Fiszer, zastępca dyrektora w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Dobre biuro jest zachętą dla pracowników. Na celowniku topowe adresy
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Raporty ekonomiczne
Strach przez botami. Dlaczego fala AI nie porwała polskich firm?
Raporty ekonomiczne
Usługi firm kurierskich zdrożeją. Ceny mogą się nawet podwoić
Raporty ekonomiczne
Uwaga na ceny w marcu. Polska wejdzie w inflacyjny szczyt. Prognozy ekonomistów dla „Rz”
Raporty ekonomiczne
Jak firmy mogą wynegocjować tańszy prąd i zapłacić niższe rachunki?
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”