Aktualizacja: 20.05.2025 05:09 Publikacja: 31.03.2025 04:38
Foto: Adobe Stock
1 kwietnia to kolejna data graniczna w rozwoju systemu cyfrowej administracji. Do tego czasu przedsiębiorcy wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego powinni utworzyć adres do doręczeń elektronicznych, który zostanie wpisany do Bazy Adresów Elektronicznych (BAE). Dzięki temu komunikacja z organami administracji publicznej będzie mogła się odbywać drogą cyfrową, a doręczenie elektroniczne będzie miało taki sam walor jak doręczenie za pomocą tradycyjnej przesyłki rejestrowanej (tzw. listu poleconego). Ze wszystkimi tego konsekwencjami w postaci np. fikcji doręczeń.
Fundacje rodzinne spełniają swoje zadanie akumulacji rodzinnego kapitału, a przypadki nadużyć są nieliczne. Rewo...
Zmiana zasad zatwierdzenia układu czy tworzenia planu restrukturyzacji oraz obowiązkowy test zaspokojenia wierzy...
Przeciętny Polak nie kojarzy oznaczenia perlage z nasyceniem dwutlenkiem węgla. Perlage ma znaczenie fantazyjne...
Osiem lat za kratami może spędzić właściciel firmy, która sprzedawała kosmetyki samochodowe, w tym płyn do czysz...
Bardziej elastyczne przepisy dla działalności nierejestrowej i ułatwienia dla inwestycji w otoczeniu zabytków –...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas