Aktualizacja: 05.07.2025 22:18 Publikacja: 31.03.2025 04:38
Foto: Adobe Stock
1 kwietnia to kolejna data graniczna w rozwoju systemu cyfrowej administracji. Do tego czasu przedsiębiorcy wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego powinni utworzyć adres do doręczeń elektronicznych, który zostanie wpisany do Bazy Adresów Elektronicznych (BAE). Dzięki temu komunikacja z organami administracji publicznej będzie mogła się odbywać drogą cyfrową, a doręczenie elektroniczne będzie miało taki sam walor jak doręczenie za pomocą tradycyjnej przesyłki rejestrowanej (tzw. listu poleconego). Ze wszystkimi tego konsekwencjami w postaci np. fikcji doręczeń.
Rada Ministrów przyjęła we wtorek projekt ustawy, który umożliwi udostępnienie informacji z wykazu podatników VA...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają uprościć prawo gospodarcz...
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas