Aktualizacja: 28.04.2025 21:36 Publikacja: 31.03.2025 04:38
Foto: Adobe Stock
1 kwietnia to kolejna data graniczna w rozwoju systemu cyfrowej administracji. Do tego czasu przedsiębiorcy wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego powinni utworzyć adres do doręczeń elektronicznych, który zostanie wpisany do Bazy Adresów Elektronicznych (BAE). Dzięki temu komunikacja z organami administracji publicznej będzie mogła się odbywać drogą cyfrową, a doręczenie elektroniczne będzie miało taki sam walor jak doręczenie za pomocą tradycyjnej przesyłki rejestrowanej (tzw. listu poleconego). Ze wszystkimi tego konsekwencjami w postaci np. fikcji doręczeń.
Od 28 czerwca wchodzą w życie przepisy ustawy nazywanej polskim Aktem o Dostępności. Dla przedsiębiorców oznacza...
Zamawiający będzie mógł dopuścić do udziału w postępowaniu wykonawców z państw trzecich, ale na mniej korzystnyc...
75 proc. ogłoszeń w Monitorze Sądowym i Gospodarczym stanowią wzmianki o złożeniu dokumentów finansowych do KRS....
Po spłacie kredytu i wygaśnięciu umowy z jednoosobowym przedsiębiorcą bank bez jego zgody nie może już przetwarz...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Przy przetwarzaniu danych osobowych nie ma obowiązku wskazania w treści klauzuli informacyjnej danych adresowych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas