Aktualizacja: 28.03.2025 20:57 Publikacja: 23.02.2022 13:36
Foto: Adobe Stock
Wymaganą formą dokumentów składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest forma elektroniczna. W przypadku dokumentów papierowych, w myśl aktualnie (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – DzU poz. 2452), jak i poprzednio obowiązujących przepisów (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. – DzU z 2020 r. poz. 1282), konieczne jest sporządzenie ich cyfrowej kopii oraz potwierdzenie tego typu cyfrowego odwzorowania z papierowym oryginałem przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Centralny Rejestr Umów ma wystartować 1 stycznia 2026 roku. Wciąż jednak nie wiadomo, jakie dokładnie informacje...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. Praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zanim od 1 stycznia 2026 r. wystartuje Centralny Rejestr Umów, należy przeanalizować, które typy umów powinny zo...
Regulacje prawne dotyczące ustalenia kręgu stron postępowania o wydanie pozwolenia na użytkowanie są wyjątkiem n...
Uprawnienia wójta, burmistrza, prezydenta miasta w zakresie przeprowadzenia audytu wewnętrznego zostały ogranicz...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Warto w tym deregulacyjnym trendzie skupiać się nie tylko na zbyt rozbudowanych i niespójnych przepisach już obo...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas