Aktualizacja: 13.05.2025 04:23 Publikacja: 23.02.2022 13:36
Foto: Adobe Stock
Wymaganą formą dokumentów składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest forma elektroniczna. W przypadku dokumentów papierowych, w myśl aktualnie (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – DzU poz. 2452), jak i poprzednio obowiązujących przepisów (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. – DzU z 2020 r. poz. 1282), konieczne jest sporządzenie ich cyfrowej kopii oraz potwierdzenie tego typu cyfrowego odwzorowania z papierowym oryginałem przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
7 maja zacznie obowiązywać nowelizacja ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Gminy zyskają dodat...
Gminy będą miały więcej czasu na przyjęcie planów ogólnych. I nadal będą wydawały decyzje o warunkach zabudowy i...
Chcemy położyć jeszcze większy nacisk na pracę projektową i zespołową – tak o szkoleniu urzędników mówi Małgorza...
Ukaranie członka korpusu służby cywilnej musi być poprzedzone wskazaniem i udowodnieniem, który konkretnie przep...
Warmińsko-mazurskie, lubuskie i śląskie gminy oraz ich porozumienia mogą występować o dotacje z Krajowego Planu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas