Aktualizacja: 27.06.2025 07:45 Publikacja: 23.02.2022 13:36
Foto: Adobe Stock
Wymaganą formą dokumentów składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest forma elektroniczna. W przypadku dokumentów papierowych, w myśl aktualnie (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – DzU poz. 2452), jak i poprzednio obowiązujących przepisów (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. – DzU z 2020 r. poz. 1282), konieczne jest sporządzenie ich cyfrowej kopii oraz potwierdzenie tego typu cyfrowego odwzorowania z papierowym oryginałem przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Inwestorzy-patodeweloperzy mają swoje sposoby, by stawiać budynki wielorodzinne wśród domów jednorodzinnych.
Nielegalna adaptacja budynku jednorodzinnego i wydzielenie w nim dodatkowych mieszkań mogą skutkować poważnymi k...
Sięgając przy wykładni art. 43 ust. 1 pkt 2 ustawy o VAT do definicji towaru, należy odejść od rozumienia rzeczy...
Jednym ze sposobów na przeciwdziałanie nadmiernemu spożyciu alkoholu w Polsce jest ustalanie minimalnej odległoś...
Podział działki, podział i scalenie, a także budowa infrastruktury mogą spowodować wzrost wartości nieruchomości...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas