Aktualizacja: 02.07.2025 06:01 Publikacja: 23.02.2022 13:36
Foto: Adobe Stock
Wymaganą formą dokumentów składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest forma elektroniczna. W przypadku dokumentów papierowych, w myśl aktualnie (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – DzU poz. 2452), jak i poprzednio obowiązujących przepisów (rozporządzenie prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. – DzU z 2020 r. poz. 1282), konieczne jest sporządzenie ich cyfrowej kopii oraz potwierdzenie tego typu cyfrowego odwzorowania z papierowym oryginałem przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
EZD to systemy do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które przyspieszają obieg dokumentów. Jednak w wielu...
Rozszyfrowanie skrótu EZD nie budzi wśród pracowników administracji problemów – to elektroniczne zarządzanie dok...
Dla udostępniania boiska należącego do stadionu miejskiego na rzecz klubu sportowego z przeznaczeniem na trening...
Czy w razie zakupu usługi analitycznej z zagranicy jednostka budżetowa JST jest zobowiązana do poboru zryczałtow...
Odbiór szkła i papieru nie stanowi dodatkowej usługi świadczonej przez gminę, a tym samym nie jest ona uprawnion...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas