Lider sektora czy branży musi stawiać na technologie

Jedynie 3 proc. liderów rynkowych nie jest jednocześnie liderem technologicznym w swoim sektorze gospodarki.

Publikacja: 09.11.2021 16:13

Rynkowi liderzy inwestują znacznie więcej w nowe technologie oraz  innowacje.

Rynkowi liderzy inwestują znacznie więcej w nowe technologie oraz innowacje.

Foto: fotomek

Raport EY "Technologiczna transformacja marketingu" pokazuje, że firmy w komunikacji z konsumentami najchętniej korzystają z narzędzi marketing automation. Przyszłość należy jednak do technologii opartych o sztuczną inteligencję lub umożliwiających zaawansowaną personalizację.

Przygotowany przez ekspertów EY raport skupia się na podejściu oraz działaniach firm – zarówno liderów swoich sektorów, jak i podmiotów do tej pozycji aspirujących – we wdrażaniu cyfrowych narzędzi marketingowych. Analiza wskazuje, że ważna jest nie tylko skala inwestycji, ale również umiejętność ich wdrażania w ramach organizacji.

Pozostało 87% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Roboty i asystenci głosowi zmienią naszą pracę na bardziej satysfakcjonującą
Inwestycje
Banki oddadzą pole fintechom i walutom cyfrowym?
Inwestycje
Cyfryzacja firm kuleje. Wiele biznesów świadomie digitalizacji mówi „nie”
Inwestycje
Małe firmy idą w online. I to trzy razy szybciej niż przed pandemią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Inwestycje
Google wprowadza dwa nowe narzędzia dla polskich MŚP