Aktualizacja: 04.07.2025 06:48 Publikacja: 30.01.2023 22:19
Foto: Adobe Stock
Turystyka biznesowa czyli działalność związana z organizowaniem wszelakich spotkań i pobytem uczestników na nich. Okres pandemicznych ograniczeń był czasem kiedy przedsiębiorcy z tej branży staneli nad przepaścią.
Przez miesiące wszystko było zamknięte, a klienci z doświadczeniem przeniesienia życia do wirtualnej rzeczywistości oraz ograniczający własne wydatki niechętnie wracali do do biznesowych spotkań na żywo. Największe straty ponosiły te spółki, które decydowały się na utrzymanie pracowników, środków trwałych i nieruchomości związanych z prowadzoną działalnością. Innowacyjne i elastyczne firmy próbowały różnych rozwiązań, typu organizacja i obsługa wydarzeń online, ale rynek tych usług był mikroskopijny w stosunku do stanu sprzed marca 2021 r. Wsparcie w ramach PFR czy dotacje z MDKiN były kluczowe dla przetrwania wielu podmiotów, ale była to kropla w morzu potrzeb.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas