Aktualizacja: 19.04.2025 21:31 Publikacja: 30.01.2023 22:19
Foto: Adobe Stock
Turystyka biznesowa czyli działalność związana z organizowaniem wszelakich spotkań i pobytem uczestników na nich. Okres pandemicznych ograniczeń był czasem kiedy przedsiębiorcy z tej branży staneli nad przepaścią.
Przez miesiące wszystko było zamknięte, a klienci z doświadczeniem przeniesienia życia do wirtualnej rzeczywistości oraz ograniczający własne wydatki niechętnie wracali do do biznesowych spotkań na żywo. Największe straty ponosiły te spółki, które decydowały się na utrzymanie pracowników, środków trwałych i nieruchomości związanych z prowadzoną działalnością. Innowacyjne i elastyczne firmy próbowały różnych rozwiązań, typu organizacja i obsługa wydarzeń online, ale rynek tych usług był mikroskopijny w stosunku do stanu sprzed marca 2021 r. Wsparcie w ramach PFR czy dotacje z MDKiN były kluczowe dla przetrwania wielu podmiotów, ale była to kropla w morzu potrzeb.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas