Dlaczego fundusze inwestycyjne potrzebują PR-u?

Wydawać by się mogło, że na linii inwestor – firma poszukująca finansowania, to tej drugiej powinno zależeć bardziej na zwróceniu na siebie uwagi. Logiczne, skoro ktoś chce dostać pieniądze, to przede wszystkim sam powinien się o nie postarać. To prawda, tyle tylko, że zasada ta działa w obie strony.

Publikacja: 30.07.2021 12:30

Dlaczego fundusze inwestycyjne potrzebują PR-u?

Foto: Czy dobry PR może pomóc funduszowi inwestycyjnemu? Źródło: Adobe Stock

Licząc na wysoki zwrot z inwestycji fundusze muszą równie mocno zabiegać o najbardziej wartościowe projekty. Tym bardziej, że prawdziwe perły nie zdarzają się często, a w walce o nie konkurują ze sobą różne formy finansowania i źródła kapitału. Wygrywa najlepsza oferta, ale także konsekwentna komunikacja i umiejętne kształtowanie własnego wizerunku.

CZYTAJ TEŻ: EIT Digital Challenge 2021 – konkurs dla startupów
Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Jakie są korzyści z posiadania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji?