Reklama

Niełatwa praca zdalna, czyli pracownicy na home office pozostawieni sami sobie

Pracownicy i pracodawcy mieli 2 lata, aby przyzwyczaić się do pracy zdalnej. Nadal jednak podstawowe kwestie kuleją. Tylko co czwarty pracownik na home office ma służbowego laptopa, a co piąty korzysta z narzędzia online do komunikacji wewnętrznej.

Publikacja: 28.03.2022 00:09

12 proc. pracowników narzeka, że podczas pracy zdalnej nie ma prywatności lub cichej przestrzeni.

12 proc. pracowników narzeka, że podczas pracy zdalnej nie ma prywatności lub cichej przestrzeni.

Foto: luckybusiness

Jak wynika z raportu CBRE, co piąta osoba nie otrzymała żadnego wsparcia od pracodawcy przechodząc na pracę zdalną. Co więcej, ekwiwalent finansowy na pokrycie kosztów prądu czy internetu otrzymuje ledwie 7 proc. badanych.

- Praca zdalna wciąż stanowi wyzwanie. Zwłaszcza jeśli chodzi o gotowość środowiska domowego do realizacji aktywności zawodowych. Trudności dotyczą m.in. problemów z infrastrukturą i technologią, przestrzenią do pracy czy komunikacją. Jednocześnie respondenci zgłaszają ograniczone wsparcie otrzymywane od firm w kwestiach infrastrukturalnych - mówi Małgorzata Niewińska, szefowa działu środowiska pracy i zarządzania zmianą w CBRE.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Reklama
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Reklama
Reklama
Reklama