Aktualizacja: 18.05.2025 22:25 Publikacja: 24.11.2024 12:35
Foto: Adobe Stock
Wiele osób uważa, że zgłoszenie znaku towarowego to prosta i bezproblemowa czynność. Tymczasem prawidłowe przeprowadzenie całego procesu wymaga podjęcia kilku nieoczywistych kroków na długo przed samym zgłoszeniem.
Często zdarza się, że dział marketingu w firmie tworzy nową nazwę produktu, opracowuje logo, planuje działania promocyjne związane z nową marką. Dopiero po zleceniu produkcji opakowań z nową nazwą lub – co gorsza – już po wprowadzeniu produktu na rynek, przedsiębiorca „dla bezpieczeństwa” decyduje się zgłosić znak do rejestracji.
Podatnicy korzystający z ryczałtu od dochodów spółek (estońskiego CIT) powinni zachować szczególną ostrożność uc...
Organy podatkowe zaostrzyły swoje stanowisko wobec fundacji rodzinnych. W ostatnim czasie można zaobserwować fal...
Realizacja inwestycji infrastrukturalnych – jak w przypadkach Ostrołęki czy Olefin III – wymaga nie tylko odwagi...
Postępowanie o ustalenie płci metrykalnej nie ma uregulowań prawnych, dlatego sądy stosowały procedurę podobną d...
Sztuczna inteligencja to rewolucyjne narzędzie, ale też pole minowe dla nieostrożnych użytkowników. Choć AI może...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas