Aktualizacja: 02.07.2025 17:09 Publikacja: 24.11.2024 12:35
Foto: Adobe Stock
Wiele osób uważa, że zgłoszenie znaku towarowego to prosta i bezproblemowa czynność. Tymczasem prawidłowe przeprowadzenie całego procesu wymaga podjęcia kilku nieoczywistych kroków na długo przed samym zgłoszeniem.
Często zdarza się, że dział marketingu w firmie tworzy nową nazwę produktu, opracowuje logo, planuje działania promocyjne związane z nową marką. Dopiero po zleceniu produkcji opakowań z nową nazwą lub – co gorsza – już po wprowadzeniu produktu na rynek, przedsiębiorca „dla bezpieczeństwa” decyduje się zgłosić znak do rejestracji.
Ponad cztery tysiące wniosków o rejestrację, trzy osoby i jeden sąd dla całej Polski. System rejestracji fundacj...
Rosnąca liczba cyberataków i rozwój płatności online stawiają banki pod ścianą. Muszą nie tylko zwracać klientom...
Odpowiedzialność za długi podatkowe spółki z o.o. nie jest teoretyczna. Wystarczy, że fiskus wykaże bezskuteczno...
W przypadku niewywiązania się przez właściciela nieruchomości niezamieszkałej nieobjętej gminnym systemem z obow...
W pismach organy podatkowe stwierdzają, że wynajem nieruchomości jest bezpośrednim rozszerzeniem działalności go...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas