Kenia to brama Afryki – co i jak tam sprzedawać?

Kenia jest silna, otwarta, dynamiczna. To liberalne centrum handlu Wschodniej Afryki. Mówi się tam po angielsku, a klimat sprzyja inwestorom.

Publikacja: 30.05.2020 00:49

Kenia to brama Afryki – co i jak tam sprzedawać?

Foto: Panorama Nairobi, Kenia. Źródło: Adobe Stock

Kenia nie ma naleciałości francuskich kolonii, co może faktycznie być trudne dla biznesmenów znad Wisły. To kraj dążący do unifikacji zasad handlu w ramach państw afrykańskich. Dzięki czemu faktycznie dobrze jest zaczynać biznes w Nairobi, aby z czasem rozwijać go w innych krajach Czarnego Lądu.

Lider regionu

Pozostało 95% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska