Po otwarciu gospodarki mieliśmy boom sprzedażowy

Pomimo pandemii widzimy pozytywnie przyszłość naszej branży, nawet jeśli pojawi się tzw. druga fala – mówi Adam Zych, współwłaściciel firmy RAVEN.

Publikacja: 14.08.2020 09:07

Po otwarciu gospodarki mieliśmy boom sprzedażowy

Foto: Adam Zych, współwłaściciel firmy RAVEN. Materiały prasowe.

RAVEN to firma, która zajmuje się dystrybucją i handlem obuwiem, odzieżą i sprzętem turystyczno-sportowym. Wasze produkty dostępne są dla klientów w sklepach stacjonarnych w całej Polsce, a także w sklepach internetowych, łącznie to ok. 250 punktów sprzedaży. RAVEN z sukcesem wyszedł także za granicę. Jak powstał pomysł ekspansji na inne rynki?

Takie sytuacje w życiu firmy zdarzają się najczęściej w wyniku złożenia się dwóch czynników: chęci oraz okazji. Bardzo chcieliśmy rozwijać się za granicą. Postrzegaliśmy to jako istotną dla firmy dywersyfikację. Zaś jeden z naszych dostawców, dostrzegając nasz potencjał i zapał do biznesu, zaproponował nam objęcie opieki nad kilkoma krajami Europy Środkowo-Wschodniej. Początkowo było to duże wyzwanie z każdej strony: finansowej, logistycznej, zapewnienia odpowiedniej obsługi zagranicznym klientom, jak też na poziomie zatrudnienia odpowiednich osób.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii