Rynek gamingowy w Indiach, czyli krajobraz po rewolucji Jio

Indie w ostatnich latach dokonały gwałtownego skoku, jeśli chodzi o liczbę internautów i wartość rynku online. Rośnie znaczenie największego kraju subkontynentu indyjskiego dla światowego sektora gamingowego. Polskie firmy z branży powinny ten rynek obserwować i próbować na niego wchodzić z własnymi tytułami.

Publikacja: 27.06.2021 15:54

Rynek gamingowy w Indiach, czyli krajobraz po rewolucji Jio

Foto: W Indiach kobiety mające dostęp do internetu grają prawie równie chętnie, co mężczyźni. Wedle raportu firmy Newzoo 32 proc. „gamerów” to kobiety. Źródło: Adobe Stock

Choć dziś rynek gamingowy w Indiach nie jest jeszcze najbardziej zyskowny, to z powodu swojej względnej otwartości, młodej i dynamicznej populacji może być jednym z kluczowych miejsc w przyszłości, gdzie kształtują się globalne trendy i gusta. Obserwujemy tam zjawiska zarówno znane na całym świecie, jak i te charakterystyczne dla Indii.

Ile osób w Indiach gra online?

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama