Aktualizacja: 23.06.2025 06:00 Publikacja: 20.03.2022 10:00
Foto: Adobe Stock
Renoma przedsiębiorstwa (tzw. goodwill), rozumiana m.in. jako pozycja rynkowa, układ relacji z klientami czy zdolność do generowania zysku, to niewątpliwie czynnik w dużym stopniu wpływający na atrakcyjność przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych nabywców. W przypadku sprzedaży firmy, goodwill staje się zazwyczaj istotnym elementem ceny, szacowanym niejednokrotnie w miliardach złotych. Prowadzi to często do sytuacji, w której wartość transakcji sprzedaży znacząco przewyższa sumę wartości składników danego przedsiębiorstwa.
Dzień wolności podatkowej przypada w tym roku 29 czerwca – dzień później niż rok temu. Od przyszłego tygodnia pr...
Niematerialny charakter usług takich jak doradztwo czy marketing sprawia, że istnieje ryzyko zakwestionowania pr...
Działania promocyjne i reklamowe prowadzone przez przedsiębiorców mogą polegać na wydaniu potencjalnym klientom...
Zasady wyceny i ujmowania biologicznych aktywów trwałych i obrotowych, niebiologicznych produktów rolniczych ora...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Zdaniem fiskusa w przypadku inwestowania w obligacje przychodem pasywnym jest kwota wykupu obligacji przez emite...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas