Aktualizacja: 02.04.2025 03:30 Publikacja: 20.03.2022 10:00
Foto: Adobe Stock
Renoma przedsiębiorstwa (tzw. goodwill), rozumiana m.in. jako pozycja rynkowa, układ relacji z klientami czy zdolność do generowania zysku, to niewątpliwie czynnik w dużym stopniu wpływający na atrakcyjność przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych nabywców. W przypadku sprzedaży firmy, goodwill staje się zazwyczaj istotnym elementem ceny, szacowanym niejednokrotnie w miliardach złotych. Prowadzi to często do sytuacji, w której wartość transakcji sprzedaży znacząco przewyższa sumę wartości składników danego przedsiębiorstwa.
Od 1 kwietnia br. podmioty wpisane do rejestru przedsiębiorców KRS muszą w korespondencji z organami publicznymi...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Sądy potwierdzają, że faktura wystawiona przed faktycznym wykonaniem usługi lub dostawą towaru, ale dokumentując...
Od 1 stycznia mali i średni przedsiębiorcy mający siedzibę w Polsce mogą korzystać ze zwolnienia podmiotowego z...
Jeżeli za usługi agroturystki (bez wyżywienia), świadczone dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej, r...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Transakcje finansowe między podmiotami powiązanymi niezmiennie budzą wątpliwości. Ich źródłem jest m.in. obowiąz...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas